Veľký úspech na sociálnych sieťach môže oslavovať americká kozmetická značka Too Faced. Ich produkty milujú ženy na celom svete o čom svedčí aj rýchlosť ich vypredávania. Značka nie je žiadnou novinkou, založili ju v roku 1998 Jerrod Blandino a Jeremy Johnson. Jerrod v 90-tých rokoch pracoval v predajni make-upu v obchodnom dome, no videl, že make-up je viac ako len farba na tvárach žien. Videl, ako ženám stúpa sebavedomie po pár minútach v jeho kresle. A tak trávil noci mixovaním očných tieňov a rúžov a vytváral nové produkty. Cez deň testoval svoje výtvory na svojich zákazníkoch a ženy si jeho prístup zamilovali. Takéto boli začiatky vzniku celosvetovo známej značky Too Faced, ktorá je výnimočná svojou ženskosťou a tým, že podporuje individualitu krásy, nie jej pravidlá.
Jerrod sa stal inovátorom v kozmetickom priemysle. Vynašiel prvé glitrové očné tiene, lesk zväčšujúci pery či primer na očné tiene. Aj keď sa Hollywood zamiloval do značky Too Faced, Jerrod zostal verný svojim bežným zákazníkom, ktorí ho podporovali na jeho ceste pri budovaní svojej značky. Jeerodova kreativita sa skvele dopĺňa s obchodníckou stránkou jeho partnera Jeremyho, ktorý značku Too Faced riadi.
Stále výnimoční
Na rozdiel od iných slávnych značiek, Too Faced sa neberie vážne a ich cieľom je byť zábavný. To sa prejavuje v celkovom vzhľade produktov, ale najmä v ich názvoch. Spomínané prvé očné tiene s glitrami sa volali Ooh and Aah. A v podobnom znení sa názvy nesú dodnes. Produkt, ktorý spôsobil doslova ošiaľ medzi ženami, je krémový rúž LA CRÈME, konkrétne jeho odtieň Unicorn Tears, teda slzy jednorožca. Čo je tiež na ňom nezvyčajné, je jeho farba. Nečakajte žiadny tuctový odtieň. Slzy jednorožca sú presne tak bláznivé ako ich názov – perleťovo modré. Bez ohľadu na netypickú farbu rúžu, je tento produkt vždy bleskovo vypredaný.
Všetky dobre viete, aké je ťažké nájsť dobrú maskaru. Vedia to aj tvorcovia z Too Faced, ktorí ju nazvali veľmi výstižne – Better Than Sex, čiže lepšia ako sex. Či už pocit z používania tejto maskary súhlasí s jej názvom, necháme na vás. Ani jej vzhľad nie je tuctový- ako väčšina z produktov Too Faced je ružová a už na pohľad vzbudzuje pozornosť. Tvar štetiniek zabezpečí, že vaše riasy budú mať sexy look.
S kreativitou nezaostáva ani samotné propagačné video na túto zázračnú maskaru. Pozrite si ho tu:
Chutná kozmetika
Vo vymýšľaní názvov sú tvorcovia z Too Faced naozaj na prvom mieste. Vďaka nim môže vaša make-up výbava nielen krásne vyzerať, ale budú sa vám aj zbiehať slinky. Medzi lákavé novinky totiž patria očné tiene s názvom Peanut Butter and Jelly (arašidové maslo a džem), alebo Sweet Peach (sladká broskyňa), ktoré majú neodolateľné balenie v ružovej farbe s retro nádychom a okrem toho aj neodolateľne voňajú. Pre milovníčky čokolády vyrábajú aj očné tiene s vôňou čokolády – Chocolate Bon Bons alebo Chocolate Bar. Pri čokoláde ešte ostaneme, pretože sú tu tekuté rúže, ktoré sa volajú Melted, čo znamená rozopený a tie aj naozaj vyzerajú ako roztopená čokoláda. Dostupné sú v rôznych módnych odtieňoch hnedej. A čím iným doplniť takéto chutné líčenie ako kakaovou kontúrovacou sadou – Cocoa Countour Deep?
Zdroj: Toofaced.com